شما اینجا هستید: خانه » تبلیغات محیطی » تبلیغات محیطی نوآوران

تبلیغات محیطی نوآوران

 

بیلبورد

 بدون شک یک از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی می باشد. تبلیغات محیطی را می نوان به عنصرهای فیزیکی اجرا شونده برای تبلیغات که در تیررس عموم ببنندگان است تعریف کرد. تابلو های تبلیغاتی، بیلبوردها، انواع فضاهای تبلیغاتی داخل مترو ، بدنه وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و … را می توان از گونه های مختلف تبلیغات محیطی تعریف کرد. تبلیغات محیطی مزایای فراوانی دارد یکی از آن مزیت ها که باعث برتری تبلیغات محیطی شده و   آن را از سایر رسانه های تبلیغاتی متمایز می کند این است که مخاطب را ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی می کند و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. در تعریف محتوایی این رسانه میتوان چنین گفت : رسانه تبلیغات محیطی ، آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان کسب و کار برای مخاطبان آنان فراهم می آورد.

مزایای تبلیغات محیطی چیست ؟

  • برند خود را معرفی کنید.
  • فروش خود را افزایش دهید.
  • کالا و خدمات خود را معرفی کنید.
  • تبلیغات محیطی موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می شود.
  • با تبلیغات محیطی هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

راه های ارتباطی با کانون تبلیغاتی نوآوران:

شماره های تماس:  ۴۶۴۳ ۳۳۸۲ –  ۰۱۳ و ۹۴۲۹ ۳۳۸۲ – ۰۱۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *