شما اینجا هستید: خانه » تبلیغات محیطی » تابلو های فروشگاهی » تابلوهای تبلیغاتی در گیلان

تابلوهای تبلیغاتی در گیلان

تابلوی تبلیغاتی

کانون تبلیغاتی نوآوران با در اختیار داشتن مجهزترين امکانات مرتبط در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته و انواع تابلو های راهنمای طبقات فرصت مناسبی را به صاحبان کسب و کار می دهد تا بتوانند تجارت خودشان را رونق دهند.

علائم و تابلوهای تبلیغاتی را ميتوان به دو دسته كلي تقسيم كرد:

تابلوي معرف كاربري: به تابلویی اطلاق می شود كه داراي هرگونه نوشته شامل حروف، اعداد، اشكال تصاوير، تزئينات، نمادها يا نظائر آنها باشد و به منظور پيام رساني درباره كاربري در همان ملك يا ساختمان نصب شود و از معبر عمومی قابل رويت باشد.

تابلوهای تبلیغاتی: نوعی از تابلو است كه با توجه به معرفی کسب و کار در صورت طراحی مناسب می تواند شما را از سایرین متمایز کند

تابلوها را می توان از چهار جنبه بررسی کرد:

جنبه زیباشناختی عینی؛ شامل رنگ، خط، شکل، اندازه و موقعیت قرارگیری. 

جنبه عملکردی؛ شامل معرفی کالا، تبلیغات و انتقال مفاهیم. 

جنبه زمینه ای؛ شامل ارتباط با زمینه کالبدی، فرهنگی و تاریخی.

جنبه پایداری؛ شامل پایداری کالبدی و پایداری اجتماعی.

همانطور که در ویژگی های تابلوها بیان شد، آن ها اجزایی از منظر شهر هستند که با رنگ، خط، اندازه و موقعیت قرارگیری خود به معرفی کالا یا خدماتی ميپردازند و گاه کالایی خاص را در مقابل دیگر کالاها تبليغ میكنند. اما در این تعریف نکته اي اساسی نادیده گرفته میشود، اینکه ویژگیهای ظاهری و عملکردی یک تابلو درزمینه های کالبدی و فرهنگی مختلف، معانی متفاوتی را ​­دربرمیگیرد و میتوان گفت که یکسری از تابلوها در زمینه کالبدی و فرهنگی استکه معنا می­​یابد، تفسیر میشود و به محیط نیز معنا میبخشد.

مثلا رنگ که از ویژگیهای ظاهری تابلو است، در فرهنگهای مختلف معانی و کاربردهای متفاوتی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش تابلوهای تبلیغاتی با کارشناسان نوآوران در بخش فروش تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با کانون تبلیغاتی نوآوران:

شماره های تماس:  ۴۶۴۳ ۳۳۸۲ –  ۰۱۳ و ۹۴۲۹ ۳۳۸۲ – ۰۱۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *