شما اینجا هستید: خانه » هدایای تبلیغاتی » هدایای تبلیغاتی خاص و مزایای آن

هدایای تبلیغاتی خاص و مزایای آن

هدایای تبلیغاتی خاص چیست ؟  چرا باید از آن استفاده کرد؟

کلیدی ترین ارزش و مزیت هدایای تبلیغاتی ، در قابلیت های منحصر به فرد آن ها در جهت انتقال یک پیام شرکت به مخاطبان هدف است. از آن جا که این کالا ها اغلب به صورتی طراحی می شوند که مورد استفاده و علاقه دریافت کنندگان باشد، مشتریان آن را استفاده می کنند، و جلوی چشم قرار می دهند. به این ترتیب، پیام و نام و نشان تجاری شرکت را مکرراً، بدون صرف هزینه های اضافی به آن ها منتقل می سازند و به نوعی یکی از ابزارهای تبلیغاتی خاموش محسوب می شوند.

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعت‌ها و حتی خودرو. بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی  نمی‌تواند دلیل بر کارا بودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گران قیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

هدایای تبلیغاتی تا چه اندازه موثر است؟

به این آمار توجه کنید: در یک نظر سنجی، ۵۲% افراد گفته اند که احساس آنها نسبت به شرکت هایی که از آنها هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند، مثبت است و نزدیک به ۵۰% از افراد نیز به استفاده روزانه خود از این هدایا اشاره کرده اند. در مقایسه با این تعداد و ارقام، روش های قبلی شما برای بازاریابی چگونه عمل می کرده اند.

هدایای تبلیغاتی خاص

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص چیست؟

۱- مطرح شدن بیشتر برند

یکی از اهداف اغلب کسب و کارهای کوچک و بزرگ مطرح شدن نام تجاری یا برند آنهاست. چگونه می توان یک برند را علیرغم موفقیت در رقابت، در ذهن مشتریان (هم مشتریان موجود و هم مشتریان بالقوه) مطرح و ماندگار کرد؟   یک روش آن خلاقیت در بازاریابی است. هدایای تبلیغاتی ابزار ساده ای هستند که می توانند موجب مطرح شدن برند یک کسب و کار کوچک شوند؛ به کمک درج کردن نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان  در زندگی روزانه خود از آنها استفاده کنند، شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عمومی ارتقاء دهید.

۲- کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر

با بودجه های اندک، به سختی می توان روش بازاریابی را انتخاب کرد که بهترین و بیشترین توجه را به سمت کسب و کار کوچک شما جلب کند و انتخاب اینکه کدام موارد بیشترین سود را عاید شما می کند، اغلب دشوار است. هدایای تبلیغاتی خاص که ارزان قیمت و از دوام بیشتری برخوردار بوده و امکان درج تبلیغ بزرگتری روی آنها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند هستند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که یک اشانتیون یا هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفاداری مشتریان نسبت به شماست. اگر صاحب مغازه یا فروشگاه هستید بهترین روش برای تشکر کردن از خرید مشتریانتان، اهدای یک اشانتون به آنهاست.

۳- کارت بیزینس ثانویه

اگرچه کارت های بیزینس همیشه به عنوان یکی از اجزای اصلی و ارزشمند در تجارت و هر کسب و کاری هستند اما هدایای تبلیغاتی خاص نیز راهی جالب و خلاقانه برای جلوه دادن اطلاعات تماس در معرض دید به شمار می روند. به جای اینکه هنگام برخورد با مشتریان احتمالی به آنها تنها کارت بیزینس خود را ارائه کنید، حالتی را در نظر بگیرید که علاوه برکارت بیزنس یک شیء قابل لمس تر که نام برندتان روی آن حک شده است نیز به او بدهید. به عنوان مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید و کارتان تعمیر وسایل الکتریکی و کامپیوتری است، می توانید یک درایو USB به همراه بیزنس کارت خود به مشتری بدهید.

۴- ملموس بودن

هنگامی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد چیز دیگری که باید به خاطر داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است. چگونه می توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه های گزاف به طور پیوسته و مکرر در معرض دید مشتریان قرار دهید؟ راه حل ساده ای وجود دارد: باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان هستند. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید. مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند. یا اگر در فروشگاهتان انواع نوشیدنی را می فروشید، می توانید از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغات استفاده کنید.

۵- برنامه بازاریابی قدرتمند هدایای تبلیغاتی خاص هدایای تبلیغاتی خاص هدایای تبلیغاتی خاص هدایای تبلیغاتی خاص

خط مشی شما در بازاریابی چیست؟ به این مثال فکر کنید: کدام یک از این گزینه ها را برای برنامه ناهار خود انتخاب می کنید: هر هفته دو بار از یک پیتزا بخورید یا اینکه به جای آن هر هفته دو غذای مختلف میل کنید؟ احتمالا اغلب شما گزینه ای را انتخاب می کنید که تنوع بیشتری دارد. همین اصل می تواند در مورد بازاریابی برای یک کسب و کار کوچک نیز به کار رود. اگرچه داشتن یک اسلوب معین برای بازاریابی مهم است اما توانایی در استفاده از ابزار متنوع برای آوازه دادن به کسب و کار نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

 

جهت سفارش هدایای تبلیغاتی خاص با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

نشانی دفتر مرکزی: رشت ، خیابان شهدا ، ساختمان نوآوران

Tel: 01333824643

Fax: 01333829429

Telegram: 09354051082

Email: adnoavaran@yahoo.com

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *