لوگو خوب
لوگو خوب : از خصوصیات یک لوگو خوب می توان به نکاتی ریز اما مهمی اشاره کرد.هر آرم خوب برای اینکه در انجام وظیفه ی خود موفق آمیز عمل کند و بتواند نهایت تاثیرگزاری را بر بیننده اعمال نماید:
سنخیت: باید ارتباط مستقیمی بین نام تجاری و نوع کسب و کار وجود داشته باشد
معنی: متناسب با برداشت مخاطب باشد و ارتباط معنایی مستقیم با موضوع هدف را القا کند
پایداری: باید قدرت پایداری در طی زمان و تحمل مد های مختلف را داشته باشد
انعطاف پذیری: لوگو شما باید پتانسیل کاربردی در بسیاری از زمینه های مختلف را داشته باشد:
- قابلیت ارائه به صورت سیاه و سفید و همچنین تمام رنگی
- قابلیت ارائه به صورت آنلاین و قابل چاپ
- قابل تغییر در مقیاس بدون تغییر در ظاهر لوگو
- قادر به حقوق مالکیت خود از نظر قانونی (مارک تجاری)