شما اینجا هستید: خانه » هدایای تبلیغاتی » بو گیر تبلیغاتی

بو گیر تبلیغاتی

بو گیر تبلیغاتی

درتنظیم برنامه آگهی بایداهداف را بر مبنای تصمیمات قبلی در باره بازارهدف ، موضع بازار وعناصر بازاریابی مشخص کرد . باتوجه به موضع گیری در بازارو استراتزی عناصر بازاریابی ، هدف آگهی در برنامه کلی بازاریابی تعیین می گردد.

اهداف فروش و ارتباطات زیادی ممکن است دلیل عرضه آگهی باشد . و به مثال هایی از این اهداف اشاره می کنیم .

الف ) آگهی اطلاع دهنده و آگاه کننده : نظیر اطلاع رساتی درباره محصولی جدید ، پیشنهاد استفاده های جدیدی از محصول ،مطلع کردن بازاردرباره تغییر در قیمت ، شرح چگونگی کاربرد محصول ، توصیف خدمات موجود ، تصحیح برداشتهای غلط ورفع شایعات ، کاهش نگرانی و ترس مصرف کنندگان و ایجادتصویری مثبت برای شرکت .

بطورکلی تبلیغات اطلاع دهنده شامل : آگاه کردن بازارازوجودیک کالای جدید – اعلام موارداستفاده ی جدید یک کالا – آگاه کردن بازارازتغییرقیمت – توضیح درمورد نحوه ی کار باکالا – شرح خدمات موجود – اصلاح یا برطرف کردن تاثیرات منفی – تعدیل انصراف مصرف کننده – ایجاد یک تصویر ذهنی برای شرکت می باشد .

ب ) آگهی متقاعد کننده : نظیر ایجاد ترجیحات برای مارک مشخص ، تشویق به خرید مارک شرکت به جای مارک خریداری شده ، تغییر استنباط های مشتریان از ویژگیهای محصول ، ترغیب مشتریان به خرید “امروز “به جای “فردا” و ترغیب مشتریان به پذیرش فروشندگان آتی شرکت .

در خصوص تبلیغات متقاعدکننده می توان به : ایجادبرتری نام تجاری یک کالا – تشویق مصرف کنندگان به استفاده از نام تجاری یک کالای خاص – تغییردریافت های ذهنی مشتریان نسبت به ویژگیهای کالا – متقاعدکردن مشتری به خریدکالا درزمان حاضر – متقاعدکردن مشتری برای پذیرش فروشنده ی شرکت اشاره نمود .

ج ) آگهی یادآوری کننده: نظیر یادآوری این موضوع به مشتریان که محصول درآینده نزدیک ممکن است مورد نیاز باشد ، مانند شرکت های بیمه ، یادآوری محل خرید محصول به مشتریان ،مانند تغییردادن شعبه ،محل شرکت یا فروشگاه ها، یادآوری موقع خرید در زمانهای خارج فصل به مشتریان ، شامل بعضی از تخفیفهای فصلی ، حراج ها و امتیازات و حفظ یاتداوم ارتباط مشتری با محصول وشرکت .

برای تبلیغات یادآوری  کننده می توان موارد : یادآوری به مصرف کنندگان درمورداینکه احتمال احساس نیازبه کالا درآینده ی نزدیک وجوددارد – یادآوری محل خریدکالا – به خاطرسپردن کالادرطول فصولی که ازآن استفاده نمی شود – حفظآگاهی مطلوب درمشتریان رانام برد.

همیشه منتظر ایده های خلاقانه از نوآوران باشید

برای سفارش تبلیغاتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نشانی دفتر مرکزی: رشت ، خیابان شهدا ، ساختمان نوآوران

Tel/Fax: 01333829429

Telegram: 09354051082

Email: adnoavaran@yahoo.com

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *