شما اینجا هستید: خانه » تبلیغات محیطی » تبلیغات کنار زمین فوتبال

تبلیغات کنار زمین فوتبال

تبلیغات کنار زمین فوتبال

این برای سومین بار است که فرانسه میزبانی یورو را برعهده می گیرد، آنها دو بار نیز قهرمان این مسابقات شده اند. یورو ۲۰۱۶، دهم ژوئن با بازی تیم های فرانسه و رومانی در ورزشگاه استاد دو فرانس آغاز می شود و در تاریخ ده جولای به پایان می رسد. این برای اولین بار است که یورو، با حضور ۲۴ تیم انجام می شود.

پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا، موسوم به یورو ۲۰۱۶ ، از تاریخ دهم جوئن تا دهم جولای سال ۲۰۱۶ در فرانسه برگزار می شود.
از آنجایی که تبلیغات حاشیه زمین فوتبال یورو ۲۰۱۶ جایگاه خاصی در بین مخاطبان کل جهان دارد، حضور برندها در آن می تواند سهم قابل توجه ای را در این بین از آن خود کند.

پخش زنده و مستقیم مسابقات و پوشش خبری اکثر رویدادهای ورزشی در اخبار سراسری، اخبار ورزشی، شبکه های ورزشی، برنامه های تحلیل ورزشی از کشورهای صاحب نامی همچون انگلیس، آلمان، ایتالیا، هلند و اسپانیا و دیگر کشورها، صاحبان آگهی و برندها باعث می شود تبلیغات بصورت ناخودگاه توسط مخاطبان و بازار هدف دیده می شود و اثر غیر قابل انکاری از خود بر جای بگذارد.

تبلیغات هوشمندانه اسپانسرهای فوتبال یورو ۲۰۱۶ به نوعی یکی از راه‌های اصلی درآمدزایی برای فدراسیون های فوتبال این جام محسوب می‌شود.
در این دوره از مسابقات تبلیغات برندهای مشهوری نظیر: آدیداس، مک دونالدز،کوکاکولا، نایک و… به چشم میخورد و تصاویر و فیلم های بازیکنان بارها و بارها در شبکه های مختلف خبری، شبکه های اجتماعی تحت وب، بطور مشهودی در تمامی این لحظات دیده خواهد شد و در عین حال تاثیر مستقیمی بر روی بازار هدف میگذارد.

تبلیغات کنار زمین فوتبال

گرچه وجود تبلیغات در سراسر زمین فوتبال یورو هر چهار سال یکبار فرصت استثتایی را برای حضور برندها فراهم می آورد اما این امکان وجود دارد که پراهمیت بودن این بازی از میزان جلب توجه تبلیغات بکاهد و باعث کاهش اثر آن بخشی نیز گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *