شما اینجا هستید: خانه » مجله تبلیغات » تبلیغات پستی

تبلیغات پستی

تبلیغات پستی

تبلیغات پستی یکی از انواع اصلی “تبلیغات” است.”تبلیغات پستی”را میتوان به دو نوع تقسیم کرد:

 تبلیغات پستی post
الف) “تبلیغات مستقیم پستی” که در آن “آگهی پستی”، مثل نامه، بروشور و کاتالوگ، توسط پست به مخاطب تحویل داده می شود.

فهرست مخاطبان ممکن است از یک “فهرست پستی” استخراج شده باشد.
ب) “تبلیغات سفارش پستی” که در آن تسهیلاتی ایجاد می کنند تا مخاطب از طریق پست اقدام به سفارش و خرید کالا نماید.

تبلیغات مستقیم پستی، بر خلاف “تبلیغات سفارش پستی”، الزاما منجر به سفارش کالا از طریق پست نمی شود. مثلا در تبلیغات مستقیم پستی ممکن است مشتری به دیدار از نمایشگاه یا غرفهء نمایشگاهی یا خرید از یک فروشگاه خاص ترغیب گردد و یا پیگیری و یادآوری و معرفی محصولات جدید انجام می گیرد.
همچنین، تبلیغات مستقیم پستی، بر خلاف تبلیغات سفارشی پستی، ممکن است برای کالاهای گران قیمت و غیر عمومی هم به کار می رود؛ مثل تبلیغات مستقیم پستی برای فروش مسکن و مغازه ، خودرو و کامپیوتر.
تبلیغات سفارش پستی، شامل انواع تبلیغاتی می شود که در آنها، مصرف کننده به خرید کالا از طریق پست ترغیب شوند. بدین منظور ممکن است مثلا آگهی در مجله یا روزنامه چاپ شود و به آن یک پاکت بی نیاز از تمبر نیز اضافه گردد تا مشتری بالقوه تمایل بیشتری برای خرید پیدا کند. در این روش می شود هم کالا را از طریق پست تبلیغ کرد و هم آن را فروخت.
با ورود اينترنت به زندگي مردم، ارسال تبليغات به صندوق پستي الکترونيک، کسب و کاري موثر و فعال در آمده است. تبليغات از طريق پست الکترونيک، ويژگي هاي منحصر بفردي دارد که از تبليغات پست عادي، ارجح تر است.

همیشه منتظر ایده های خلاقانه از نوآوران باشید

راه های ارتباطی با کانون تبلیغاتی نوآوران

نشانی دفتر مرکزی: رشت ، خیابان شهدا ، ساختمان نوآوران

Tel/Fax: 01333829429

Telegram: 09354051082

Email: adnoavaran@yahoo.com

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *