شما اینجا هستید: خانه » بسته بندی » اهمیت بسته بندی محصولات در بازار

اهمیت بسته بندی محصولات در بازار

بسته بندی محصولات

اهمیت بسته بندی محصولات در بازار

وقتی شما می خواهید یک محصول را به فروش برسانید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا ظاهر بسته بندی شما اهمیتی خواهد داشت؟

بسته بندی محصولات اهمیت بسته بندی محصولات در بازار وقتی شما می خواهید یک محصول را به فروش برسانید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ایا ظاهر بسته بندی شما اهمیتی خواهد داشت؟ 1352617432_879 1401454099 بسته بندی محصولات اهمیت بسته بندی محصولات در بازار وقتی شما می خواهید یک محصول را به فروش برسانید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ایا ظاهر بسته بندی شما اهمیتی خواهد داشت؟ 1352617432_879 1401454099 printing-pack-1 شاید بیشتر تولیدکنندگان به این عقیده باشند که خود محصول و هدیه ان از بسته بندی مهم تر می باشد در حالی که بسته بندی محصول می تواند نقش مهمی در موفقیت یا شکست فروش یک محصول ایفا کند. کارایی هدف از بسته بندی محصول محافظت از صدمات احتمالی می باشد. بسته بندی محصولات بسته بندی محصول فقط در دوران حمل نقل از تولید کننده به مصرف کننده از محصول محافظت نمی کند بلکه حتی در قفسه های مغازه ها نیز از از صدمات جلوگیری می کند. بسته بندی محصولات محصولات به انواع مختلفی بسته بندی می شوند, به عنوان مثال، سوپ باید داخل یک بسته به عنوان ظرف و بسته بندی باشد در حالی که سیب ممکن است بسته بندی مخصوص حمل و نقل داشته باشد، بسته بندی محصولات همینطور بسته بندی های محصولات متفاوت نیز بستگی به نوع محصول مورد نظر دارند. جذابیت چگونگی بسته بندی یک محصول نیز ممکن است توجه مشتری در حال خرید را به طرف محصول جذب کند. بسته بندی محصولات به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها تحقیقات گسترده ای برای طرح, رنگ و نوع بسته بندی محصول انجام می دهند که بیشتر برای جذب کردن مصرف کننده در نظر گرفته می شود ارتقاء همچنین بسته بندی نقش مهمی برای به تصویر کشیدن اطلاعات در مورد محصول نیز ایفا می کند. بسته بندی محصولات بسته بندی بیرونی ممکن است شامل توضیحات چگونگی استفاده از محصول و یا درست کردن محصول باشد. بسته بندی محصولات تصمیم گیری برای خرید بسته بندی ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه ای در مورد محصول باشد. بسته بندی محصولات این اطلاعات می تواند به فروش محصول نیز کمک کند چرا که به مشتریان اجازه می دهد تا اطلاعات لازم در مورد محصول را به دست اورند و تصمیم به خرید بگیرند. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار اطلاعات موجود در یک بسته ممکن است خواننده را تشویق به خرید محصول کند بدون ان که نیاز به صحبت کردن با کارمند فروشگاه باشد. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار تمایز بسته بندی همچنین می تواند یه محصول را از محصول دیگر متفاوت کند. بسته بندی محصولات چرا که بسته بندی هر محصول شامل نام شرکت، آرم و طرح رنگ کمپانی تولید شده می باشد و کمکی است برای مصرف کنندگان تا در میان رقابتی که بین مارک های متفاوت وجود دارد محصول مورد نظر را شناسایی و انتخاب کند. بسته بندی محصولات به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان محصول مورد نیازشان را از روی رنگ و سایز محصول تشخیص می دهند این گونه مشتریان کمتر به ارم کمپانی مورد نظر توجه نشان می دهند اهمیت بسته بندی محصولات در بازار و بلافاصله بعد از دیدن محصول طبق تصوری که هر بار از بسته بندی محصول دارند محصول را شناسایی و استفاده می کنند چنانچه که سایز یا رنگ محصول مورد انتخاب همیشگی تغییر کند مشتری قادر به شناسایی بسته بندی جدید نخواهد بود اهمیت بسته بندی محصولات در بازار این به این معنا نیست که مشتری نمی تواند محصول را از میان دیگر محصولات تشخیص دهد یا دیگر نمی خواهد از ان محصول استفاده کند بلکه فقط خطای دید می باشد تا زمانی که مشتری متوجه عوض شدن بسته بندی مورد نظر شود این خطا ادمه خواهد داشت زیرا مشتریان کمتر نام های تجاری را به خاطر می سپارند و بیشتر خرید ها با توجه به بسته بندی محصولات صورت می گیرد. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار شاید بسته بندی مسئله کوچکی به نظر اید ولی در حقیقت اهمیت زیادی در فروش محصولات دارد که دلایل کارایی, جذابیت ,تصمیم به خرید, ارتقا و تمایز نیز در بازار فروش کم اهمیت نیستند. بسته بندی محصولات شاید بیشتر تولیدکنندگان به این عقیده باشند که خود محصول و هدیه ان از بسته بندی مهم تر می باشد در حالی که بسته بندی محصول می تواند نقش مهمی در موفقیت یا شکست فروش یک محصول ایفا کند. کارایی هدف از بسته بندی محصول محافظت از صدمات احتمالی می باشد.بسته بندی محصول فقط در دوران حمل نقل از تولید کننده به مصرف کننده از محصول محافظت نمی کند بلکه حتی در قفسه های مغازه ها نیز از از صدمات جلوگیری می کند. محصولات به انواع مختلفی بسته بندی می شوند, به عنوان مثال، سوپ باید داخل یک بسته به عنوان ظرف و بسته بندی باشد در حالی که سیب ممکن است بسته بندی مخصوص حمل و نقل داشته باشد، همینطور بسته بندی های محصولات متفاوت نیز بستگی به نوع محصول مورد نظر دارند. جذابیت چگونگی بسته بندی یک محصول نیز ممکن است توجه مشتری در حال خرید را به طرف محصول جذب کند. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها تحقیقات گسترده ای برای طرح, رنگ و نوع بسته بندی محصول انجام می دهند که بیشتر برای جذب کردن مصرف کننده در نظر گرفته می شود ارتقاء همچنین بسته بندی نقش مهمی برای به تصویر کشیدن اطلاعات در مورد محصول نیز ایفا می کند. بسته بندی بیرونی ممکن است شامل توضیحات چگونگی استفاده از محصول و یا درست کردن محصول باشد. تصمیم گیری برای خرید بسته بندی ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه ای در مورد محصول باشد. این اطلاعات می تواند به فروش محصول نیز کمک کند چرا که به مشتریان اجازه می دهد تا اطلاعات لازم در مورد محصول را به دست اورند و تصمیم به خرید بگیرند. اطلاعات موجود در یک بسته ممکن است خواننده را تشویق به خرید محصول کند بدون ان که نیاز به صحبت کردن با کارمند فروشگاه باشد. تمایز بسته بندی همچنین می تواند یه محصول را از محصول دیگر متفاوت کند. چرا که بسته بندی هر محصول شامل نام شرکت، آرم و طرح رنگ کمپانی تولید شده می باشد و کمکی است برای مصرف کنندگان تا در میان رقابتی که بین مارک های متفاوت وجود دارد محصول مورد نظر را شناسایی و انتخاب کند. به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان محصول مورد نیازشان را از روی رنگ و سایز محصول تشخیص می دهند این گونه مشتریان کمتر به ارم کمپانی مورد نظر توجه نشان می دهند و بلافاصله بعد از دیدن محصول طبق تصوری که هر بار از بسته بندی محصول دارند محصول را شناسایی و استفاده می کنند چنانچه که سایز یا رنگ محصول مورد انتخاب همیشگی تغییر کند مشتری قادر به شناسایی بسته بندی جدید نخواهد بود این به این معنا نیست که مشتری نمی تواند محصول را از میان دیگر محصولات تشخیص دهد یا دیگر نمی خواهد از ان محصول استفاده کند بلکه فقط خطای دید می باشد تا زمانی که مشتری متوجه عوض شدن بسته بندی مورد نظر شود این خطا ادمه خواهد داشت زیرا مشتریان کمتر نام های تجاری را به خاطر می سپارند و بیشتر خرید ها با توجه به بسته بندی محصولات صورت می گیرد.شاید بسته بندی مسئله کوچکی به نظر اید ولی در حقیقت اهمیت زیادی در فروش محصولات دارد که دلایل کارایی, جذابیت ,تصمیم به خرید, ارتقا و تمایز نیز در بازار فروش کم اهمیت نیستند. بسته بندی محصولات اهمیت بسته بندی محصولات در بازار وقتی شما می خواهید یک محصول را به فروش برسانید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ایا ظاهر بسته بندی شما اهمیتی خواهد داشت؟ 1352617432_879 1401454099 بسته بندی محصولات اهمیت بسته بندی محصولات در بازار وقتی شما می خواهید یک محصول را به فروش برسانید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ایا ظاهر بسته بندی شما اهمیتی خواهد داشت؟ 1352617432_879 1401454099 printing-pack-1 شاید بیشتر تولیدکنندگان به این عقیده باشند که خود محصول و هدیه ان از بسته بندی مهم تر می باشد در حالی که بسته بندی محصول می تواند نقش مهمی در موفقیت یا شکست فروش یک محصول ایفا کند. کارایی هدف از بسته بندی محصول محافظت از صدمات احتمالی می باشد. بسته بندی محصولات بسته بندی محصول فقط در دوران حمل نقل از تولید کننده به مصرف کننده از محصول محافظت نمی کند بلکه حتی در قفسه های مغازه ها نیز از از صدمات جلوگیری می کند. بسته بندی محصولات محصولات به انواع مختلفی بسته بندی می شوند, به عنوان مثال، سوپ باید داخل یک بسته به عنوان ظرف و بسته بندی باشد در حالی که سیب ممکن است بسته بندی مخصوص حمل و نقل داشته باشد، بسته بندی محصولات همینطور بسته بندی های محصولات متفاوت نیز بستگی به نوع محصول مورد نظر دارند. جذابیت چگونگی بسته بندی یک محصول نیز ممکن است توجه مشتری در حال خرید را به طرف محصول جذب کند. بسته بندی محصولات به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها تحقیقات گسترده ای برای طرح, رنگ و نوع بسته بندی محصول انجام می دهند که بیشتر برای جذب کردن مصرف کننده در نظر گرفته می شود ارتقاء همچنین بسته بندی نقش مهمی برای به تصویر کشیدن اطلاعات در مورد محصول نیز ایفا می کند. بسته بندی محصولات بسته بندی بیرونی ممکن است شامل توضیحات چگونگی استفاده از محصول و یا درست کردن محصول باشد. بسته بندی محصولات تصمیم گیری برای خرید بسته بندی ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه ای در مورد محصول باشد. بسته بندی محصولات این اطلاعات می تواند به فروش محصول نیز کمک کند چرا که به مشتریان اجازه می دهد تا اطلاعات لازم در مورد محصول را به دست اورند و تصمیم به خرید بگیرند. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار اطلاعات موجود در یک بسته ممکن است خواننده را تشویق به خرید محصول کند بدون ان که نیاز به صحبت کردن با کارمند فروشگاه باشد. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار تمایز بسته بندی همچنین می تواند یه محصول را از محصول دیگر متفاوت کند. بسته بندی محصولات چرا که بسته بندی هر محصول شامل نام شرکت، آرم و طرح رنگ کمپانی تولید شده می باشد و کمکی است برای مصرف کنندگان تا در میان رقابتی که بین مارک های متفاوت وجود دارد محصول مورد نظر را شناسایی و انتخاب کند. بسته بندی محصولات به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان محصول مورد نیازشان را از روی رنگ و سایز محصول تشخیص می دهند این گونه مشتریان کمتر به ارم کمپانی مورد نظر توجه نشان می دهند اهمیت بسته بندی محصولات در بازار و بلافاصله بعد از دیدن محصول طبق تصوری که هر بار از بسته بندی محصول دارند محصول را شناسایی و استفاده می کنند چنانچه که سایز یا رنگ محصول مورد انتخاب همیشگی تغییر کند مشتری قادر به شناسایی بسته بندی جدید نخواهد بود اهمیت بسته بندی محصولات در بازار این به این معنا نیست که مشتری نمی تواند محصول را از میان دیگر محصولات تشخیص دهد یا دیگر نمی خواهد از ان محصول استفاده کند بلکه فقط خطای دید می باشد تا زمانی که مشتری متوجه عوض شدن بسته بندی مورد نظر شود این خطا ادمه خواهد داشت زیرا مشتریان کمتر نام های تجاری را به خاطر می سپارند و بیشتر خرید ها با توجه به بسته بندی محصولات صورت می گیرد. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار شاید بسته بندی مسئله کوچکی به نظر اید ولی در حقیقت اهمیت زیادی در فروش محصولات دارد که دلایل کارایی, جذابیت ,تصمیم به خرید, ارتقا و تمایز نیز در بازار فروش کم اهمیت نیستند. بسته بندی محصولات شاید بیشتر تولیدکنندگان به این عقیده باشند که خود محصول و هدیه ان از بسته بندی مهم تر می باشد در حالی که بسته بندی محصول می تواند نقش مهمی در موفقیت یا شکست فروش یک محصول ایفا کند. کارایی هدف از بسته بندی محصول محافظت از صدمات احتمالی می باشد.بسته بندی محصول فقط در دوران حمل نقل از تولید کننده به مصرف کننده از محصول محافظت نمی کند بلکه حتی در قفسه های مغازه ها نیز از از صدمات جلوگیری می کند. محصولات به انواع مختلفی بسته بندی می شوند, به عنوان مثال، سوپ باید داخل یک بسته به عنوان ظرف و بسته بندی باشد در حالی که سیب ممکن است بسته بندی مخصوص حمل و نقل داشته باشد، همینطور بسته بندی های محصولات متفاوت نیز بستگی به نوع محصول مورد نظر دارند. جذابیت چگونگی بسته بندی یک محصول نیز ممکن است توجه مشتری در حال خرید را به طرف محصول جذب کند. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها تحقیقات گسترده ای برای طرح, رنگ و نوع بسته بندی محصول انجام می دهند که بیشتر برای جذب کردن مصرف کننده در نظر گرفته می شود ارتقاء همچنین بسته بندی نقش مهمی برای به تصویر کشیدن اطلاعات در مورد محصول نیز ایفا می کند. بسته بندی بیرونی ممکن است شامل توضیحات چگونگی استفاده از محصول و یا درست کردن محصول باشد. تصمیم گیری برای خرید بسته بندی ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه ای در مورد محصول باشد. این اطلاعات می تواند به فروش محصول نیز کمک کند چرا که به مشتریان اجازه می دهد تا اطلاعات لازم در مورد محصول را به دست اورند و تصمیم به خرید بگیرند. اطلاعات موجود در یک بسته ممکن است خواننده را تشویق به خرید محصول کند بدون ان که نیاز به صحبت کردن با کارمند فروشگاه باشد. تمایز بسته بندی همچنین می تواند یه محصول را از محصول دیگر متفاوت کند. چرا که بسته بندی هر محصول شامل نام شرکت، آرم و طرح رنگ کمپانی تولید شده می باشد و کمکی است برای مصرف کنندگان تا در میان رقابتی که بین مارک های متفاوت وجود دارد محصول مورد نظر را شناسایی و انتخاب کند. به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان محصول مورد نیازشان را از روی رنگ و سایز محصول تشخیص می دهند این گونه مشتریان کمتر به ارم کمپانی مورد نظر توجه نشان می دهند و بلافاصله بعد از دیدن محصول طبق تصوری که هر بار از بسته بندی محصول دارند محصول را شناسایی و استفاده می کنند چنانچه که سایز یا رنگ محصول مورد انتخاب همیشگی تغییر کند مشتری قادر به شناسایی بسته بندی جدید نخواهد بود این به این معنا نیست که مشتری نمی تواند محصول را از میان دیگر محصولات تشخیص دهد یا دیگر نمی خواهد از ان محصول استفاده کند بلکه فقط خطای دید می باشد تا زمانی که مشتری متوجه عوض شدن بسته بندی مورد نظر شود این خطا ادمه خواهد داشت زیرا مشتریان کمتر نام های تجاری را به خاطر می سپارند و بیشتر خرید ها با توجه به بسته بندی محصولات صورت می گیرد.شاید بسته بندی مسئله کوچکی به نظر اید ولی در حقیقت اهمیت زیادی در فروش محصولات دارد که دلایل کارایی, جذابیت ,تصمیم به خرید, ارتقا و تمایز نیز در بازار فروش کم اهمیت نیستند.  بسته بندی محصولات اهمیت بسته بندی محصولات در بازار وقتی شما می خواهید یک محصول را به فروش برسانید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ایا ظاهر بسته بندی شما اهمیتی خواهد داشت؟ 1352617432_879 1401454099 printing-pack-1 شاید بیشتر تولیدکنندگان به این عقیده باشند که خود محصول و هدیه ان از بسته بندی مهم تر می باشد در حالی که بسته بندی محصول می تواند نقش مهمی در موفقیت یا شکست فروش یک محصول ایفا کند. کارایی هدف از بسته بندی محصول محافظت از صدمات احتمالی می باشد. بسته بندی محصولات بسته بندی محصول فقط در دوران حمل نقل از تولید کننده به مصرف کننده از محصول محافظت نمی کند بلکه حتی در قفسه های مغازه ها نیز از از صدمات جلوگیری می کند. بسته بندی محصولات محصولات به انواع مختلفی بسته بندی می شوند, به عنوان مثال، سوپ باید داخل یک بسته به عنوان ظرف و بسته بندی باشد در حالی که سیب ممکن است بسته بندی مخصوص حمل و نقل داشته باشد، بسته بندی محصولات همینطور بسته بندی های محصولات متفاوت نیز بستگی به نوع محصول مورد نظر دارند. جذابیت چگونگی بسته بندی یک محصول نیز ممکن است توجه مشتری در حال خرید را به طرف محصول جذب کند. بسته بندی محصولات به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها تحقیقات گسترده ای برای طرح, رنگ و نوع بسته بندی محصول انجام می دهند که بیشتر برای جذب کردن مصرف کننده در نظر گرفته می شود ارتقاء همچنین بسته بندی نقش مهمی برای به تصویر کشیدن اطلاعات در مورد محصول نیز ایفا می کند. بسته بندی محصولات بسته بندی بیرونی ممکن است شامل توضیحات چگونگی استفاده از محصول و یا درست کردن محصول باشد. بسته بندی محصولات تصمیم گیری برای خرید بسته بندی ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه ای در مورد محصول باشد. بسته بندی محصولات این اطلاعات می تواند به فروش محصول نیز کمک کند چرا که به مشتریان اجازه می دهد تا اطلاعات لازم در مورد محصول را به دست اورند و تصمیم به خرید بگیرند. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار اطلاعات موجود در یک بسته ممکن است خواننده را تشویق به خرید محصول کند بدون ان که نیاز به صحبت کردن با کارمند فروشگاه باشد. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار تمایز بسته بندی همچنین می تواند یه محصول را از محصول دیگر متفاوت کند. بسته بندی محصولات چرا که بسته بندی هر محصول شامل نام شرکت، آرم و طرح رنگ کمپانی تولید شده می باشد و کمکی است برای مصرف کنندگان تا در میان رقابتی که بین مارک های متفاوت وجود دارد محصول مورد نظر را شناسایی و انتخاب کند. بسته بندی محصولات به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان محصول مورد نیازشان را از روی رنگ و سایز محصول تشخیص می دهند این گونه مشتریان کمتر به ارم کمپانی مورد نظر توجه نشان می دهند اهمیت بسته بندی محصولات در بازار و بلافاصله بعد از دیدن محصول طبق تصوری که هر بار از بسته بندی محصول دارند محصول را شناسایی و استفاده می کنند چنانچه که سایز یا رنگ محصول مورد انتخاب همیشگی تغییر کند مشتری قادر به شناسایی بسته بندی جدید نخواهد بود اهمیت بسته بندی محصولات در بازار این به این معنا نیست که مشتری نمی تواند محصول را از میان دیگر محصولات تشخیص دهد یا دیگر نمی خواهد از ان محصول استفاده کند بلکه فقط خطای دید می باشد تا زمانی که مشتری متوجه عوض شدن بسته بندی مورد نظر شود این خطا ادمه خواهد داشت زیرا مشتریان کمتر نام های تجاری را به خاطر می سپارند و بیشتر خرید ها با توجه به بسته بندی محصولات صورت می گیرد. اهمیت بسته بندی محصولات در بازار شاید بسته بندی مسئله کوچکی به نظر اید ولی در حقیقت اهمیت زیادی در فروش محصولات دارد که دلایل کارایی, جذابیت ,تصمیم به خرید, ارتقا و تمایز نیز در بازار فروش کم اهمیت نیستند. بسته بندی محصولات

شاید بیشتر تولیدکنندگان به این عقیده باشند که خود محصول و هدیه آن از بسته بندی مهم تر می باشد در حالی که بسته بندی محصول می تواند نقش مهمی در موفقیت یا شکست فروش یک محصول ایفا کند. کارایی هدف از بسته بندی محصول محافظت از صدمات احتمالی می باشد. بسته بندی محصول فقط در دوران
حمل و نقل از تولید کننده به مصرف کننده از محصول محافظت نمی کند بلکه حتی در قفسه های مغازه ها نیز از از صدمات جلوگیری می کند. محصولات به انواع مختلفی
بسته بندی می شوند, به عنوان مثال، سوپ باید داخل یک بسته به عنوان ظرف و بسته بندی باشد در حالی که سیب ممکن است بسته بندی مخصوص حمل و نقل داشته باشد، همینطور بسته بندی های محصولات متفاوت نیز بستگی به نوع محصول مورد نظر دارند. جذابیت چگونگی بسته بندی یک محصول نیز ممکن است توجه مشتری در حال خرید را به طرف محصول جذب کند. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها تحقیقات گسترده ای برای طرح, رنگ و نوع بسته بندی محصول انجام می دهند که بیشتر برای جذب کردن مصرف کننده در نظر گرفته می شود ارتقاء همچنین بسته بندی نقش مهمی برای به تصویر کشیدن اطلاعات در مورد محصول نیز ایفا می کند. بسته بندی بیرونی ممکن است شامل توضیحات چگونگی استفاده از محصول و یا درست کردن محصول باشد. تصمیم گیری برای خرید بسته بندی ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه ای در مورد محصول باشد. این اطلاعات می تواند به فروش محصول نیز کمک کند چرا که به مشتریان اجازه می دهد تا اطلاعات لازم در مورد محصول را به دست آورند و تصمیم به خرید بگیرند. اطلاعات موجود در یک بسته ممکن است خواننده را تشویق به خرید محصول کند بدون آن که نیاز به صحبت کردن با کارمند فروشگاه باشد. تمایز بسته بندی همچنین می تواند محصول را از محصول دیگر متفاوت کند. چرا که بسته بندی هر محصول شامل نام شرکت، آرم و طرح رنگ کمپانی تولید شده می باشد و کمکی است برای مصرف کنندگان تا در میان رقابتی که بین مارک های متفاوت وجود دارد محصول مورد نظر را شناسایی و انتخاب کند. به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان محصول مورد نیازشان را از روی رنگ و سایز محصول تشخیص می دهند این گونه مشتریان کمتر به آرم کمپانی مورد نظر توجه نشان می دهند و بلافاصله بعد از دیدن محصول طبق تصوری که هر بار از بسته بندی محصول دارند محصول را شناسایی و استفاده می کنند چنانچه که سایز یا رنگ محصول مورد انتخاب همیشگی تغییر کند مشتری قادر به شناسایی بسته بندی جدید نخواهد بود این به این معنا نیست که مشتری نمی تواند محصول را از میان دیگر محصولات تشخیص دهد یا دیگر نمی خواهد از آن محصول استفاده کند بلکه فقط خطای دید می باشد تا زمانی که مشتری متوجه عوض شدن بسته بندی مورد نظر شود این خطا ادمه خواهد داشت زیرا مشتریان کمتر نام های تجاری را به خاطر می سپارند و بیشتر خرید ها با توجه به بسته بندی محصولات صورت می گیرد. شاید بسته بندی مسئله کوچکی به نظر آید ولی در حقیقت اهمیت زیادی در فروش محصولات دارد که دلایل کارایی, جذابیت ,تصمیم به خرید, ارتقا و تمایز نیز در بازار فروش کم اهمیت نیستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *