http://adnoavaran.ir/ نوآوران طراحی ، تبلیغات و چاپ » نوشته‌ها » طراحی آرم و لوگو » اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو

اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو - نوآوران طراحي، تبليغات و چاپ
  • خانه
  • خدمات
    • طراحی
      • طراحی وب سایت
      • طراحی آرم و لوگو
    • چاپ
      • کارت ویزیت
      • ست اداری
      • کاتالوگ و بروشور
    • عکاسی
      • عکاسی تبلیغاتی
      • عکاسی صنعتی
    • بسته بندی
    • علائم تبلیغاتی
    • رایگان
    • مجله تبلیغات
  • هدایای تبلیغاتی
    • شکلات تبلیغاتی
    • خودکار تبلیغاتی
    • تقویم و سررسید
    • جاسوئیچی
    • لیوان تبلیغاتی
  • تبلیغات محیطی
    • بیلبورد
      • بیلبورد رشت
    • پل عابر پیاده
    • استرابورد
    • لمپوست
    • تابلو های فروشگاهی
    • ثبت تبلیغات محیطی
  • ابزار سئو رایگان
    • تحلیل سایت رایگان
  • ارتباط با نوآوران
    • راه ارتباط با نوآوران
    • همکاری با نوآوران
    • ورود همکاران
  • آرشیو

نوآوران طراحي، تبليغات و چاپ

شما اینجا هستید: خانه » طراحی آرم و لوگو » اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو

اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو

به روز رسانی در خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ توسط بنیامین دیدگاه شما چیست؟

لوگوتایپ مونوگرام : طراحی لوگو تایپ logotype 4لوگوتایپ مونوگرام : طراحی لوگو تایپ logotype 3لوگوتایپ مونوگرام : طراحی لوگو تایپلوگوتایپ مونوگرام : طراحی لوگو تایپ logotype 2

اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو

داشتن یک لوگوی خوب  یکی از مهمترین ارکان اساسی یک شرکت است و در نگاه اول یک شرکت با نشان تجاری اش می تواند بیان کننده قدرت یا ضعف خود در نظر مشتری گردد اما برای طراحی یک لوگو باید اصولی را مد نظر داشته باشید که در ادامه می خوانیم

 

مراحل ساخت لوگو
طراحی لوگو یک فرایند سازماندهی شده و مدون را دنبال می کنند، که رمز موفقیت در این زمینه است. هر یک از مراحل طراحی لوگو به خودی خود مهم بوده و پیش نیاز یکدیگر می باشند.

از آنجا که هدف از داشتن لوگو کسب هویت برای کمپانی است، منحصر به فرد بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد.

همچنین باید لوگو بیانگر مفهومی و کلی مفهوم و استراتژی شرکت باشد. کارشناسان و طراحان ما درک کاملی از عوامل ذکر شده را دارا می باشند.

•درک نیاز مشتری

•تحقیق در مورد نوع نیاز و کار مشتری

•جستجوی منابع الهام بخش

•طراحی کانسپت مفهومی و اجرای مراحل شکل گیری

•اجرای کامپیوتری طرح مفهومی بر روی هدایای تبلیغاتی

•ارائه طرح نهایی به مشتری

 

انواع کلی در طراحی لوگو

لوگو چهره و منظر هر برند است، بنابراین طرح آن از اهمیت زیادی برخودار می باشد.

اگر یک لوگو به خوبی و درست طراحی شود دارای قدرت و با ارزش برای نام تجاری یا برند شما خواهد بود. طراحی یک نمایه ی بصری موثر از یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر طراحی های گرافیکی دارد.

اینکه چه نوع از طراحی برای شما مناسب است بستگی به برخی از عوامل دارد، از جمله وسعت کاری شرکت شما، منحصر به فرد بودن اسمتان و عواملی دیگر.

فهم کامل نیازهای مشتری و فلش مموری تبلیغاتی یکی از نکات کلیدی می باشد. سعی ما در ارائه کاری متناسب با سلیقه شماست.
•نوشتاری (لوگو تایپ یا مونوگرام)

•تصویری و علامت اختصاری (پیکتوگرام و آرم)

•نوشتاری – تصویری

راه های ارتباطی با کانون تبلیغاتی نوآوران:شماره های تماس:  ۴۶۴۳ ۳۳۸۲ –  ۰۱۳ و ۹۴۲۹ ۳۳۸۲ – ۰۱۳

برچسب ها: استاندارد طراحی لوگو اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو انواع لوگو فارسی رنگ لوگو طراحی لوگو لوگو

به اشتراک بگذارید :

  • اشتراک گذاری در فیسبوک
  • اشتراک گذاری در توییتر
  • اشتراک گذاری در گوگل پلاس
  • اشتراک گذاری در لینکداین
  • اشتراک گذاری در کلوب
  • اشتراک گذاری در فیس نما
بنیامین
توسط بنیامین

http://adnoavaran.ir/

بیلبورد,گیلان,رشت,انزلی,لاهیجان,کارت,ویزیت,لوگو,تعرفه

ساک دستی پارچه ای
ساک دستی تبلیغاتی
نوآوران
نحوه ی طراحی لوگو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آخرین مطالب منتشر شده: اجاره بیلبورد رشت بلوار معلم میدان سرگل | قیمت انواع تابلو چلنیوم |حروف چلنیوم | تابلوی چلنیوم چیست؟ | ۱۳ راهکار برای بهبود طراحی وب سایت | چند اشتباه در طراحی سایت | چرا کسب و کار های کوچک به وبسایت نیاز دارند؟ | اشتباهات رایج در برندسازی |

کلیه حقوق این سایت برای کانون تبلیغات و چاپ نوآوران محفوظ می باشد ،  طراحی و  اجرا شده توسط تیم  طراحی وب نوآوران

Copyright © 2015 Noavaran Co. - All rights reserved
صفحه اصلی | ارتباط با ما | همکاری با نوآوران | کارت ویزیت | بیلبورد | نقشه سایت
بازگشت به بالای صفحه