شما اینجا هستید: خانه » تبلیغات محیطی » بیلبورد » بیلبورد تبلیغاتی و شرایط اجاره بیلبورد ها

بیلبورد تبلیغاتی و شرایط اجاره بیلبورد ها

تعریف اجاره بیلبورد تبلیغاتی:

بیلبورد تبلیغاتیبیلبورد یک واژه ی انگلیسی می باشد که درفرهنگ پارسی به معنای آگهی نما ترجمه شده و یکی از با اهمیت ترین تبلیغات محیطی به شمار می رود. احتمالا در ورودی و مراکز شهرها، بزرگ راه ها،تقاطع چهار راه ها و…چشمتان به تابلوهای بزرگی خورده است که انواع کالاهای جدید،افتتاحیه رستوران ها و کافه ها و مکان های جدید یا زمان کنسرت ها و اکران فیلم ها و…را تبلیغ می کنند،این ها بیلبورد تبلیغاتی نامیده می شوند.

در واقع بیلبورد تبلیغاتی یک وسیله ی رسانه ای قوی و ایده ی عالی به شمار می رود که با کمی خلاقیت به روز و جالب می تواند توجه عابران و رانندگان یا مسافران و کسانی که آشنایی کافی با شهر را ندارند را جلب کند و مشتری های شخص آگهی دهنده را افزایش دهد ولی محتوای بیلبورد حتما باید قدرت این را داشته باشد که در زمان خیلی کم پیام خود را به مخاطب برساند.
یک بیلبورد تبلیغاتی از چه چیزهایی تشکیل شده است؟
فونداسیون:بتن یا میلگردی که برای تحمل وزن بیلبورد زیر زمین می گذارند.
پایه:از سطح زمین تا زیر تابلوی مسطح کشیده می شود.
صفحه ی نمایش: که یک رویه ی فلزی دارد و آگهی روی آن نصب می گردد.
سیستم نورپردازی:که با ایجاد نور های مناسب روی تابلو باعث زیبا نشان دادن رنگ های اگهی و جلب توجه میگردد در نتیجه باعث می شود در طول روز یا هنگام تاریکی هوا بیننده دید کامل به آگهی را داشته باشد.
کلیپس و سپری: که بنر را روی تابلو یکدست نشان دهد.
نردبان و راه رو برای نصب یا تعویض رویه،رویه ی تابلو،آگهی و…
مزیت تبلیغ در بیلبورد های تبلیغاتی چیست؟
از آنجا که تبلیغات در تلویزیون هزینه های گزافی دارد برای آن دسته از کسب و کارهایی که قدرت پرداخت ندارند،
یا کسانی که برای فروش محصولاتشان و معرفی خود فرصت یا موقعیت کافی برای پیدا کردن مشتری ندارند، مناسب می باشد. زیرا با تبلیغ در سطح و خارج از شهر مشتری از وجود آن ها آگاهی پیدا می کند و خودشان مراجعه می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *